Be a TECNIpluser!

Benvinguts al TECNIPLUS, una activitat pensada per als estudiants que volen aprofundir en la seva pràctica esportiva. L'esport és una eina molt valuosa en l'educació dels joves, ja que no només els ajuda a mantenir-se en forma físicament, sinó que també els ensenya valors importants com la perseverança, l'esforç, la disciplina i el treball en equip.

És una activitat esportiva enfocada a la tècnica i el perfeccionament de l'esport escollit. Els entrenaments estan dissenyats per a cada esport en particular, i es basen en la pràctica de la tècnica i la millora del condicionament físic dels participants. Es tracta d'una activitat que requereix un nivell de tecnificació prèvia, per això és important que els alumnes hagin practicat anteriorment l'esport escollit i en tinguin una base sòlida.

Els entrenaments són impartits per tècnics especialitzats en cada esport i amb una àmplia experiència en el seu ensenyament. Això permet als alumnes adquirir una formació sòlida en la tècnica de l'esport i un entrenament personalitzat en funció del seu nivell i capacitats.

A través d'aquesta activitat, els alumnes també podran aprendre valors fonamentals de l'esport, com la perseverança, l'esforç, la disciplina i la cooperació. Aquests valors són essencials en la seva formació personal i en la seva vida quotidiana, i els ajudaran a créixer com a persones íntegres i responsables. Per això, el TECNIPLUS és una oportunitat única per als alumnes de millorar la seva pràctica esportiva i adquirir valors que els seran útils en el seu futur.

A CJ+ creiem en la importància de l'esport en l'educació dels joves, i per això volem oferir-los una oportunitat única per aprofundir en la seva pràctica esportiva i descobrir valors que els seran útils en la seva vida diària.

Els esports que oferim són els següents:

PÀDEL

Es treballa la tècnica, la tàctica i la condició física per a la millora del joc. L'objectiu principal és perfeccionar la tècnica i la coordinació dels jugadors/es, així com aconseguir una major comprensió del joc en equip.

FUTBOL

Es treballaran aspectes com el control de pilota, la passada, el xut, la conducció, el moviment sense pilota, la posició en el camp i la defensa. A més, s'incorporaran exercicis específics per millorar la tècnica individual, la coordinació, l'agilitat i la velocitat.

CICLISME

Millora de la tècnica i l'habilitat sobre la bicicleta. Els participants aprendran a controlar la seva posició i el moviment dels pedals per millorar el rendiment i prevenir lesions. A més a més, es realitzaran sortides per camins i carreteres per millorar la resistència i la velocitat.

ATLETISME

Millora de la tècnica i l'eficiència dels moviments dels atletes en diferents disciplines com ara córrer, saltar i llançar. Aquests entrenaments són dissenyats per millorar la força, la velocitat, la coordinació, la flexibilitat i l'equilibri. També es posa èmfasi en la prevenció de lesions i en l'aprenentatge de tàctiques i estratègies per competir en les diferents proves.

La quota mensual del TECNIPLUS serà de 80€ (2 dies a la setmana), amb transport inclòs.

Si esteu interessats o interessades en el TECNIPLUS, no dubteu en posar-vos en contacte amb nosaltres escrivint a info@campjoliuplus.com per obtenir més informació. Per formalitzar la vostra inscripció, podeu emplenar el formulari que trobareu a continuació.